Egy kis na jó, nagy baráti segítséggel sikerült megint túljutni egy nehéz szakaszon. Újra vidám lettem, és megint kerestem az élet újabb és újabb örömeit. Megpróbáltam magam Rajta túltenni, és megint mikor elérkeztem volna arra a pontra, hogy nincs több esély és továblépek, újból felbukkant a színen.

Elhívott salsázni. Nem tudom mi történt velem azon a pénteki napon, de mindig csörgött a telefonom és mindenki "engem" akart. Találkoztam ex-szel, és hát nagyon vártam az estét. Magam sem tudom miért mondtam megint igent, de egyszerűen képtelen voltam nemet mondani. Egy újabb reménysugár, hátha végre történik valami. Találkoztam egy másik volt pasimmal, akivel igen jól elkezdtünk társalogni a buszon, mikor felszállt Ő. Hát úgy láttam eléggé zavarta a dolog, de nekem ez tetszett. Elvégre szerintem minden nőnek tetszik, ha többen is legyeskednek körülötte.

Na és a tánc! Hát, fantasztikus volt, minden tekintetben. A hangulat, a zene, a mozdulatok az érintések.....

Finoman felvettünk a tánctartást, és egymás ritmusát............

Aztán megint csalódnom kellett. Nem kísért haza, de másnap találkozi akart. Mondtam nem érek rá "csajos napom" lesz. De ő hajthatatlan volt. Mondtam szülinapot ünnepelünk, ha gondolod nézz be,de a csajokat nem hagyom!!

 

Eljött a szombat este. Teljesen idiótán viselkedett, r

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr70328370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása