gyöngyvirág 2008.05.19. 16:24

Elengedni

Ma itthon voltam és mondhatom "magányosan". Nagy magányomban azon gondolkodtam, hogy itt van az én kicsi testvérkém és most, hogy nincs itthon mennyire hiányzik. Sokszor veszekszünk, de mondhatom, hogy mi jó testvérek vagyunk. :-) A korkülönbség a javamra szól, de pont ez az ő szerencséje! :-) Én is mindig szerettem volna, ha lett volna egy bátyám, igen bátyám, és nem nővérem.

Felnőtt, kezd felnőni. Lassan ő is teljesen önálló lesz. Nem kell a kezét fogni, mikor reggel mentünk az oviba én suliba. Lassan magának vesz ruhát, mert vele képtelenség az ilyesmit megvenni (hülyeség) :-).  Lassan lehet másik városba megy majd tanulni, aztán lehet el is költözik. Ott lesz majd barátnője, leérettségizik, egyetemista lesz, diplomás ember. Munkába áll és ő is családot alapít. Istenem. És meg kell minden egyes alkalommal tanulni elengedni. Elengedni. Sokszor van úgy ez ember az életben, amikor szeret valakit, hogy igenis meg kell tanulni elengedni. Akkor is, ha szeret, akkor is, ha szeretik, akkor is, ha szeretett. Élőt és holtat egyaránt. Nagy fájdalom, de meg kell tanulni, igenis meg kell tanulni elengedni.........

Erről még eszembe jutott valaki, ....én szerettem... és meg kell tanulnom elengedni, mint ahogy el kell engedni a gyerek kezét, mikor óvodásból nagy kamasz lesz....

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr25477045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rákocska 2008.05.19. 20:22:17

Szia Macs,

Látom nem unatkozol. :) Mikor most olvastam az utolsó bejegyzésedet, arról hogy el kell engedni a másikat, bevallom legördült egy-két könnycsepp az arcomon. Tudod vagy sem, de most megtudod, szinte egyidőben történ velem a nagy szerelem és öcsi halála. Rossz volt, mert nekem is hiányzott a gyerkőc, sőt hiányzik a mai napig. Őt már elengedtem. De a másikat nem tudom. Még! Tudom hogy el kell egyszer, csak azt nem tudom hogy mikor. Szóval erősebb vagy, mint én és ez egy kis erőt ad nekem. Nekem is eszembe jutott már, hogy lekéstem vmiről, de nem. Nem késtünk le semmit! A munkát meg ha nem szereted van másik, csak kerseni kell. Én sem tudtam még hogy mit akarok lenni, ha nagy leszek, de most már tudom. Valósítsd meg az álmaidat, még ha nehezen is megy!
puszi
süti beállítások módosítása