Mint bejegyzésem címe is mondja, hogyan mondjam el. Egyszerűen nem tudom, hogyan mondjam el, azt amit érzek. Fura ez, mert bármikor történt velem valami szinte mindig le tudtam írni, így tudtam igazán kifejezni azt amit érzek. Úgy látszik mégsem ilyen egyszerű mindig. Hatalmasat változott az életem, és még csak most fog igazán. Talán még nem emésztettem meg igazán,és ezért nem tudom szavakba önteni. De nem is egyszerű szavakba önteni. Egy bejegyzés, de nemcsak egy, lehet száz is kevés lenne hozzá. Lehet, hogy nem is egy blogbejegyzésben, hanem egy naplóban fogom majd megírni. A világ legcsodálatosabb dolga történt velem, amikor megtudtam: babát várok. Még most is könnyeket csal a szemembe, pedig már az utolsó napokat írjuk, amikor még igazán együtt vagyunk. Most, amikor még tényleg eggyek vagyunk. Nem gondoltam volna, hogy ez a kilenc hónap ilyen gyorsan elrepül. Nyár eleje volt, mikor megtudtam beköltöztél a pocakomba, most pedig már tavaszodik. Minden készen áll arra, hogy megérkezz. A természet is melegre kapcsolt, süt a nap és mikor kicsit kimegyek téged is melegít, mikor a napsugár pocakomra kacsint. Érzem te is oda fordulsz, neked is jólesik ez a kellemes meleg, de még nem kívánkozol ki, a belső meleg számodra még sokkal nagyobb biztonságot nyújt. Végül is nem kell sietned, még van pár nap a "nagy napig", ami szivecskével be van bejölve a naptárba, majd jössz ha úgy érzed. Általad életem legnagyobb utazása előtt állok, ezernyi új dolog és csoda vár rám. Én kész vagyok, hogy részt vegyek egy életen át tartó utazáson, már csak te kellesz, hogy társamként, vezetőmként itt légy, és mutasd az utat. De arra kérlek légy türelmes, én cserébe minden szeretetemmel elhalmozlak, óvlak téged mint ahogyan ezen a kilenc hónapon át.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr721854908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása