Íme egy új év, és egy újabb kezdet. Sokan ilyenkor újévi fogadalmat tesznek, amit általában sosem tartanak be. Én nem szoktam, most sem tettem. Nem nevezném fogadalomnak azt, amit elhatároztam, hogy változtatni fogok. Az ember, ahogy öregszik, ahogyan egyre több embert megismer, és ahogyan csalódik és tapasztal, úgy változik és csiszolódik az élethez. Megint ahogy elvégeztem az elmúlt évről készült számvetést, megint csak azt tapasztaltam, hogy rengeteg minden történt, és azért elég mozgalmas az életem. Sokszor annyira pörgök, mint aki fel van húzva, mert muszáj is. Az idei évtől szintén nagy változások állnak előttem. Kirepülni az otthoni fészekből, és saját életet kezdeni, no de nem egyedül. :) A munkahelyem, ami rengeteg fejfájást okoz nekem, nos hát e téren is változtatni fogok. Egyenlőre még állom a sarat, és ezentúl úgy állok hozzá, hogy nem veszek mindent magamra és nem idegesítem fel magam felesleges dolgokon. Elvégzem a dolgom és hazatolom a biciklit. Megcsömörlöttem a felszínes emberektől, a képmutatástól, az álszentségtől, na nem, köszi elég volt! Egyetlen ember van, akiben megbízom, és akire igazán számíthatok, és nekem ő több, mint egy kolléga....Ez a hely nem sok örömet okozott nekem, de megismertem jónéhány nagyszerű és kivételes embert, és ha erre gondolom ez viszont egy igazi főnyeremény. Azt ajánlom mindenkinek, hogy az új év hozta lelkesedést ne hagyjuk év közben lelankadni, és mindig álljunk optimistán a dolgokhoz, mert mindig van megoldás, csak keresni kell, és nem feladni! Hát BUÉK mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr69861417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása