gyöngyvirág 2008.09.17. 21:05

He, jah....

:) ezt hallgattuk. Szóval egy hihetetlen este volt. Egy újabb találkozásról volt szó, egy másik kedves, régi ismerőssel. Tele voltam kérdéssel és kétséggel mikor elindultam, kicsit teszetoszásztam is az indulással. Ám amilyen bizonytalan voltam, olyan kellemes meglepetésben volt részem.Ritka az, amikor az ember olyan emberbe botlik bele, aki szinte teljesen úgy gondolkodik, mint ő, vagy legalábbis nagyon hasonlóképpen. Ezt nem gondoltam volna, nagyon kellemesen csalódtam. Megismertem egy olyan mély és őszinte érzésű srácot, ami nagyon kuriózum, mert az ő korában sok fiatalembernek az számít, milyen kocsija van, mennyire dekoratív a barátnője... és még sorolhatnám a sok "fontos" földi felszínes fantasztikumot. Neki nem ez számít. Megjelent a maga egyszerűségével, az őszinteségével, és árasztotta magából a pozitív érzéseket,és mind emelett el tudtam rugaszkodni a földtől, amire vágytam már rég. Jól esett, jól esett, hogy van ilyen ember, aki előtt szinte már az első pillanattól érzed, hogy önmagad lehetsz. Akinek fontosabb egy jó könyv, egy jó zene, mint beülni a kocsiba és furikázni csini barátnőjével, aki éppen a soros, ha szerencséje van.

Megírtam kicsiny könyvemet és tartogatom, tartogatom. Egyszerűen várom a pillanatot, mikor odaadhatom L-nek, mert nem bírom, egyszerűen egyre nehezebb a közelében. Nem gondoltam, hogy egyszer még várom a napot, hogy végre ne lássam, hogy véletlen se fussak vele össze a folyosón. Annyi kedves embert ismertem meg,és annyira szeretnék mást magamhoz közel engedni, és mikor megtenném, mindig kisértesz.

Talán most érzem, hogy elég volt, és talán most érzem először azt, hogy tehetsz bármit fel sem érsz arra a szintre soha, amire én vágyom. Vidd Életem könyvét, és vigyél el mindent, a tiéd lehet. Nekem talán nem is kell. És vidd el, ami a legfontosabb a: Talánt. Engedj el kérlek...........had menjek.

Had menjek, mert Veled boldog sosem lehetek......

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr58668589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása