gyöngyvirág 2008.07.22. 20:20

Tiszta lappal

Tiszta lappal indulok neki a dolgoknak. Kezdem lelkem fiókjaiba rendszer szerint elrendezni az érzéseket. Mintha kezdene minden odabenn a helyére kerülni. Most valahogy úgy érzem, hogy nyugi van. Kezd valami nyugalom megint elárasztani. Nem is értem sokszor miért vagyok úgy oda. De jobban szeretem az úgymond " Jobb félni, mint megijedni" készültséget. Sokmindent tapasztaltam az elmúlt időszakban, és igazából nincs  miért aggódnom. Tényleg hiszek a sorsban és tényleg úgy kell lennie a dolgoknak a történéseknek, ahogyan azok meg vannak írva. Mikor hónapokkal ezelőtt olvastam az éves horoszkópomat, akkor még mosolyogtam rajta, mikor azt írta, hogy valaki feltűnik a múltból és nagyon jó dolgokat tartogat ez a találkozás számomra. Nem igazán hittem benne akkor. De talán valóban nem véletlen, hogy valaki tényleg feltűnt most a múltból, anélkül, hogy én rendeztem volna így, hogy tudtam "mi vár rám". Teljesen véletlen történt az egész, az" én tudtom nélkül". És most valóban érlelődik a találkozás lehetősége, és tényleg még inkább hiszek a sorsban, hogy talán valóban nincsenek véletlenek......

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr83580573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása