Amikor rá gondolok, mindezen szavak jutnak eszembe, és nem utolsó sorban a szerelem. A mi kapcsolatunk sokkal több annál, hogy: ő a pasim. Ez sokkal több, sokkal. Ő a barátom, a nyugalom szigete számomra, a békesség, és a határtalan szeretet, ami árad belőle. Irántam, mások iránt. Ő számomra egy igazi kuriózum. Eleinte annyira kerestem, annyira akartam valakit, aki ilyen, aki mellett boldog lehetek, de úgy igazán boldog, amikor e valaki mellett "én" lehetek, a személyem a lényem a valóm, és ezáltal teljesen elégedett vagyok, magammal..mindennel. Kerestem, és agyonbonyolítottam mindent, az aggódást, a kapcsolatokat, az élet adta helyzetet, és magát a boldogságot. Egy ideje kezdtem átélni olyan boldogságokat, amiket szerintem kevesen vagyunk, akik értékelni tudunk, mert rohanunk, elrohanunk minden mellett. Tárgyak, helyek, emberek és a boldogság mellett. Mindvégig itt volt mellettem, csak a nagy agyonbonyolításban nem vettem észre, én is vak voltam. Lehet most is vak vagyok, mert a rossz dolgok rohamosan leredukálódtak mellette. Amikor átölel, amikor megérint, amikor rámmosolyog megszűnik a gonosz külvilág. Az ő jelenléte, mint egy óriási szeretetaura körbevon mindent, bennünket, és védelmez minket a külvilágtól. A mi világunkban mi vagyunk, nincs te nincs én, mi vagyunk. Mert mi ketten mindig is valahol egyek voltunk, csak valamikor szétváltak útjaink, és újra egymásra kellett találnunk. Addig volt "te" és volt "én", de mióta egymásra találtunk a nagy rohanásban azóta "mi" vagyunk. A kettőnk személyisége kiegészíti a másikat, és egymás lelkének darabjai vagyunk. Hálás vagyok az égnek, hogy segített őt megtalálnom, hogy ráleltem, és nem hagytam, hogy a hétköznapok sodrása hagyja, hogy elsétáljak mellette. Légy mindig a társam, a barátom, a lelki békém, a szenvedélyem........!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr73713473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása