" Ha beleolvasnál életem könyvébe, láthatnál lapokat kitépve"

Kihagytam pár sort.

Tegnap elővettem féltett, kicsiny, gyönyörű, szívecskés könyvemet. Egy különleges dolognak, élménynek tartogattam. És tegnap tudtam mi lesz az a különleges dolog. Miért értelme rakosgatnom? Csak tovább sárgulnak a lapjai. Amikor kinyitottam, egy kedves dolgot olvastam a könyv első lapján: " A legjobb barátnőmnek" Teljesen elfelejtettem. Azonnal írtam neki egy sms-t, és kértem bocsásson meg, és lám, azonnal felhívott. Azt hiszem még helyre lehet dolgozni, bár tudom sosem lesz a régi. Ma már tudom, mi nagyon különbözünk, de valahol mégsem. Ha csak én akarom, hogy működjön, akkor nem kell, nem akarom erőltetni. Visszatérve kicsi piros, szíves könyvre. Úgy döntöttem leírom mindazon érzést, márha le lehet, amit Te váltottál ki belőlem. A szerelememet irántad, a pillantásokat, az érintéseket mindent.... Nem tudom miért, de le akarom írni, talán mert ki akarom magamból írni ezeket az érzéseket, hátha ez által belőlem távoznak és nem tudom őket felidézni többé . Lehet van dolgunk egymással, vagy így, vagy úgy. Mint már mondtam, nem tudom mi van a Nagy forgatókönyvben. Elkezdtem írni, annyira írtam, hogy már a végére szinte olvashatatlan volt. De miért siettem vele ennyire? Hova ez a nagy rohanás? Ezt nem tudom. Talán szeretném, ha egyszer elolvasnád, beleolvasnál, egyszer, nem most, később. Talán akkor megértesz. Míg nem érzel ilyet, addig nem tudsz. Addig hátha megtapasztalod. És elég érett leszel hozzá, hogy megértsd. De nem a gyötrelmet, nem a fájdalmat, nem a csalódást a sorokban, hanem a szépet. A forró pillantást, az érintést, az ölelést......... Akkor talán tudni fogod, de lehet akkor sem. Legyen ez a könyv, Életem könyve. Életemé, aki, akkor voltál. A minden...... és, ha beleolvasnál életem könyvébe,írhatnál az oldalak szélére, ...magamban eddig hibába kerestelek,...magamban mindent elmondtam neked.."

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr87636119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása