Történt mindezek után, egy nagyon jó dolog velem. Megismertem valakit és kezdtem benne megbízni annyira, mint amennyire nem is gondoltam volna. Igaz, hogy ő is pasi, de ő valahogy más, olyan ő, mint egy igazi barát. Nagyon sok mindent megbeszéltem és beszélek vele, és adott nekem nagyon sok jó tanácsot. Lehet, hogy ő többet gondolt barátságnál nem tudhatom pontosan, de tisztában van az érzéseimmel, tudja azt, hogy én mást szeretek és ezt tiszteletben tartja. Mindentől független nagyon kedves és jó hozzám, a tenyerén hordoz. Remélem, hogy ez a dolog sokáig nagyon sokáig így marad, és ha szüksége lesz rám az életben visszaadhatom neki azt a sok jót, amit idáig tőle kaptam. A barátság a világon az egyik legszentebb dolog és bármi következzék be az ember életében, ezen nem szabad, hogy változtasson. Elvégre a barátainkat mi válogatjuk meg, nem más teszi meg helyettünk. Az a jó benne, hogy melletted áll, és te is mellette állsz. Érzed a rezdüléseit, a gondolatait, vele örülsz, vele sírsz. Képes vagy érte áldozatot hozni, csak azért hogy ő boldog legyen, mégha egyszer másszor saját magadat teszed háttérbe és a saját érzéseidet.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr30328354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása