gyöngyvirág 2008.01.02. 12:42

Első

Sziasztok!
 
Úgy döntöttem elkezdem leírni az élet kontra én élményeimet. Az egész tavaly februárban kezdődött. Előtte éltem kis csendes életem: fix párkapcsolat, viszonylag nyugodt élet, munka nuku helyette beteg nagypapa ápolása, ami sok minden mellett a legkisebb terhet jelentette számomra. Mindennapos teendőimet papáékhoz való reggeli rohanás, főzés házimunka tette ki. Hetekig ebből állt az életem, mellette munkát kerestem, mert az ápolásiból nem lehet megélni és egy jövőt ráalapozni, úgy voltunk vele ha sikerülne valami, majdcsak megoldjuk valahogy. "Párom" mindig csesztetett, hogy miért nem találok semmit, nem értette az egészet. Rengeteg helyen voltam, munkaügyi központ, aki keresett már munkát az tudja miről beszélek. Milió önéletrajz megírása, elküdése, interjúk aztán jött mindig a nagy semmi, a pofáraesés. Aztán eljött január közepe. Egy ismerősöm (mellesleg volt tanárom) javasolta próbálkozzam azon a helyen, ahová már két éve be akartam kerülni, úgy halotta lesz álláslehetőség. Hát feltettem a plépofát, (pedig nem szeretm az ilyesmit) és minden szükséges papírral, önéletrajzzal felszerelkezve időpontot kérve megjelentem álmaim munkahelyén. Főnökasszony kedves volt, bár volt benne valami keménység. Majd eltelt két hét és szóltak február 1-el kezdhetek, persze számomra nem a legkedvezőbb feltételek mellett, de örültem, mint majom a farkának. Első nap megérkeztem rögtön bedobtak a mélyvízbe (nem mintha tudnék úszni), úgy mentem haza, hogy én ezt nem tudom csinálni. Másnap totál mélyvíz, este 9-kor mentem haza, ráadásul 40 fokos lázam lett. Nem baj, jött a hétvége jól kikuráltam magam aztán jöhetett a hétfő. Már akkor tudtam, hogy megváltozik az életem, de korántsem gondoltam, hogy ennyire.........

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr89281915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása